torsdag den 4. februar 2010

Sne 2

Et par år senere var den gal igen, og sneen var væltet ned om natten. Jeg var nu flyttet til Hobro, så problemet for mig personlig var ikke så stort længere. Jeg ringede igen til skolen og fik det velkendte svar, at skolen bestemt ville fungere, så jeg kunne roligt komme.

Jeg undlod at tage bilen og gik i stedet, men jeg tænkte, at der vist ikke kunne komme mange busser frem. Ganske rigtigt, der var nogle få lokale elever til stede, da jeg nåede frem til skolen, og de blev selvfølgelig straks sendt hjem. Heldigvis var der kommet et par lokale lærere, og dagen udviklede sig til at blive rigtig hyggelig med diverse aktiviteter og fælles middag.

Men der er ikke nogen tvivl om, at det var meget svært for ledelsen dengang at beslutte sig for at lukke skolen. Heldigvis ser det ud til at være blevet mere effektivt i nyere tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar